Η Ιστορία

Από Πρωτοπόροι στο Real Estate σε Παγκόσμιο Ηγέτη

1971

Η CENTURY 21 ιδρύθηκε το 1971 από τους κτηματομεσίτες Art Bartlett και Marsh Fisher στη Σάντα Άνα της Καλιφόρνιας.

Σύμφωνα με τον συνιδρυτή Art Bartlett η επιλογή του ονόματος ήταν μία επίπονη διαδικασία. Η αρχική ιδέα ήταν να ονομαστεί η εταιρεία “CENTURY 20”. Εξάλλου, ξεκινούσαν τον 20ο αιώνα και αυτό θα ήταν απολύτως λογικό. Ωστόσο, η εμπορική κατοχύρωση του ονόματος ήταν προβληματική λόγω της γενικότητάς του. Ως εναλλακτική, προτάθηκε το όνομα “Green Valley”. Τελικά επιλέχθηκε το “CENTURY 21” επειδή ακουγόταν μοναδικό και προοδευτικό.

1972

Αναζητώντας ταλαντούχους συνεργάτες για να αναπτύξουν την εταιρεία τους, ο Art πείθει τον διευθυντή πωλήσεων Franchise Bud Schultz να ενταχθεί στην CENTURY 21. Στην προηγούμενη εταιρεία του, ο Schultz έβαλε όλο το προσωπικό του πωλήσεων να φορά κόκκινα μπουφάν για να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Έθεσε λοιπόν έναν όρο για να επιβιβαστεί: όλοι οι εργαζόμενοι της CENTURY 21 έπρεπε να φορούν ένα χρυσό σακάκι.

1973

Η CENTURY 21 διοργανώνει το πρώτο εθνικό συνέδριο στο Las Vegas.

1974

Η CENTURY 21 ανακοινώνει την υπογραφή της πρώτης Διεθνούς Συμφωνίας Franchising με τους Gary Charlwood και Peter Thomas για την ανάπτυξη γραφείων της CENTURY 21 στον Καναδά. Τα πρώτα γραφεία ανοίγουν στις 15 Ιανουαρίου 1974.

1976

Χάρη στην αστείρευτη δύναμη της προσωπικότητας και της αποφασιστικότητας τους, οι Art και Marsh έπεισαν χιλιάδες μικρότερα κτηματομεσιτικά γραφεία να ενταχθούν στην CENTURY 21.

1978

Η CENTURY 21 εξαγοράζεται από την Trans World Corporation η οποία είχε αποφασίσει να επικεντρωθεί στη φιλοξενία.

1979

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η CENTURY 21 ξεκίνησε τη συνεργασία της με την Easterseals, μία συνεργασία που συνεχίζεται μέχρι σήμερα και συγκεντρώνει σημαντικά κεφάλαια.

1980

1981

Στη δεκαετία του 1980, η ανάπτυξη του συστήματος Franchise της CENTURY 21 απογειώθηκε. Τοπικοί δικαιοδόχοι προσλάμβαναν τους δικούς τους αντιπροσώπους και μέσα σε λίγα χρόνια, η εταιρεία άνοιγε 100 νέα γραφεία το μήνα.

Θυμάστε την ταινία "War Games" της δεκαετίας του '80; Η μητέρα του Μάθιου Μπρόντερικ ήταν κτηματομεσίτρια και φορούσε το εμβληματικό χρυσό σακάκι της CENTURY 21.

1985

Η CENTURY 21 εξαγοράζεται από την MetLife.

Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980 η CENTURY 21 υπογράφει συμφωνίες Franchising με τη Γαλλία, τη Νέα Ζηλανδία, την Αυστραλία, την Ιαπωνία και το Μεξικό.

1990

1991

Στις 6 Αυγούστου, ο Παγκόσμιος Ιστός έγινε διαθέσιμος στο κοινό, αλλάζοντας δραματικά τη βιομηχανία ακινήτων τα επόμενα 15 χρόνια. «Μόλις οι πληροφορίες της καταχώρισης του ακινήτου έγιναν δημόσιες, ο κτηματομεσίτης από θεματοφύλακας εμπιστευτικών πληροφοριών έγινε πάροχος επαγγελματικών υπηρεσιών», λέει η Κλέλια Πίτερς, πρόεδρος του Warburg Realty στη Νέα Υόρκη.

1992

Η CENTURY 21 καθιερώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης για την ποιότητα των υπηρεσιών και το πιστοποιητικό «SELLER SERVICE PLEDGE®» το οποίο θέτει το πρότυπο εξυπηρέτησης στην πώληση με την CENTURY 21.

Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990, η CENTURY 21 υπέγραψε συμφωνίες Franchising με το Χονγκ Κονγκ, το Βέλγιο, τα νησιά Κέιμαν, την Ολλανδία, το Ταϊβάν και τη Νότια Αμερική.

1995

Όταν η MetLife αποφάσισε να αποχωρήσει από τον κλάδο των ακινήτων, η CENTURY 21 εξαγοράστηκε από την Hospitality Franchise Systems, η οποία αργότερα μετονομάστηκε σε Cendant.

1996

Δημιουργούνται τα CENTURY 21 Fine Homes & Estates® και CENTURY 21 Recreational Properties. Η επωνυμία Fine Homes & Estates συνδέεται με πολυτελή ακίνητα, ενώ το Recreational Properties προορίζεται για κατοικίες στην εξοχή, ιδανικές για ψάρεμα, κυνήγι, γεωργία, κάμπινγκ και άλλες ψυχαγωγικές δραστηριότητες.

1999

Η CENTURY 21 αναγνωρίζεται ως η «πιο αναγνωρίσιμη επωνυμία στην αγορά ακινήτων», τίτλο που διατηρεί μέχρι σήμερα.

2000

2005

Η Realogy γεννιέται όταν η Cendant Corporation αποφασίζει να χωριστεί σε τέσσερις ξεχωριστές εταιρείες.

2006

Η CENTURY 21 ανακοινώνει την κυκλοφορία του mobile.c21.com, επιτρέποντας στους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε ακίνητα προς πώληση μέσω κινητών τηλεφώνων και άλλων φορητών συσκευών με δυνατότητα Internet.

2007

Η μεγάλη οικονομική κρίση έπληξε τον κόσμο από τον Δεκέμβριο του 2007 έως τον Ιούνιο του 2009. Όλα ξεκίνησαν με το σκάσιμο της φούσκας των ακινήτων αξίας 8 τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Το 2008 και το 2009 η αγορά εργασίας των ΗΠΑ έχασε 8,4 εκατομμύρια θέσεις εργασίας.

2011

Για τον εορτασμό της 40ης επετείου της, η CENTURY 21 εμφανίστηκε στο «Cake Boss». Μια τούρτα σχεδόν 700 κιλών ετοιμάστηκε για να γιορτάσει την εταιρεία.

2012

Η καμπάνια "CENTURY 21 Kicks Off" προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του Super Bowl XLVI.

Ένα μεγάλο σήμα CENTURY 21 εμφανίστηκε επίσης στην ταινία «What to Expect When You’re Expecting».

2013

Η CENTURY 21 αναδείχθηκε μία από τις 125 εταιρείες που ξεχωρίζουν για τα αναπτυξιακά και εκπαιδευτικά τους προγράμματα από το “Training Magazine”. Η CENTURY 21 έχει λάβει αυτήν την αναγνώριση δέκα φορές τα τελευταία δώδεκα χρόνια.

2015

Η CENTURY 21 λαμβάνει τέσσερα βραβεία ικανοποίησης πελατών στο ετήσιο “J.D.Power 2015 Home Buyer/Seller Satisfaction Study”.

2017

Η CENTURY 21 ανακοινώνει την έναρξη του προγράμματος «Ενδυνάμωση Λατίνων», μια ευκαιρία κατάρτισης και επιχειρηματικής δραστηριότητας που βοηθά τους Λατίνους επιχειρηματίες να αποκτήσουν τις άδειες ακίνητης περιουσίας τους.

2018

“Απορρίπτουμε τη μετριότητα.
Προσφέρουμε εξαιρετικές εμπειρίες

Με οδηγό τη χρυσή ιστορία της, η CENTURY 21 έκανε μια τολμηρή και φιλόδοξη κίνηση το 2018, δεσμευόμενη σε μια νέα αποστολή: την καταπολέμηση της μετριότητας και την παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών. Ανανεώσαμε την εμφάνιση των εμπορικών μας σημάτων και εμβαθύναμε σε συγκεκριμένες πτυχές της εταιρικής κουλτούρας. Η εισαγωγή καλών πρακτικών εργασίας, τα «House Habits», γέννησε αυτή τη νέα νοοτροπία. Κάθε «House Habit» είναι ένα βήμα προς τη νέα αποστολή και την αδυσώπητη στάση που κάθε κτηματομεσίτης πρέπει να ενσαρκώνει. Η CENTURY 21 άρχισε να αναπτύσσει νέα και αποτελεσματικά εργαλεία, απλοποιώντας την τεχνολογία και παρέχοντας μια εξαιρετική εμπειρία τόσο για τους αντιπροσώπους όσο και για τους πελάτες.

Τον Φεβρουάριο, η συνεργασία μεταξύ της CENTURY 21 και της Easterseals φτάνει τα 120 εκατομμύρια δολάρια σε δωρεές.

2019

Για να ανταμείψει όσους ακολουθούν την αποστολή και ενεργούν σύμφωνα με αυτή την αδυσώπητη νοοτροπία, η CENTURY 21 δημιούργησε τα Βραβεία Relentless Agent. Αυτά τα βραβεία αναγνωρίζουν τους κτηματομεσίτες που προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία, με βάση την ποιότητα των υπηρεσιών και όχι τον όγκο των πωλήσεων.

Συνεργαστήκαμε επίσης με την Disney και το ESPN, επιδιώκοντας να προσεγγίσουμε φρέσκους, φιλόδοξους ανθρώπους, εξετάζοντας άλλους κλάδους για έμπνευση. Η CENTURY 21 έλαβε παγκόσμια αναγνώριση για αυτές τις ενέργειες και τιμήθηκε με το βραβείο «Most Innovative Marketing Campaign» στα Inman Innovator Awards 2018.

Συνεχίζουμε να προωθούμε την καινοτομία και τα εργαλεία για τους συνεργάτες μας μέσω της νέας μας πύλης 21Online.

2022

Η CENTURY 21 Real Estate LLC ανακοίνωσε την πρεμιέρα του «The Relentless», μιας σειράς podcast που μοιράζεται συναρπαστικές ιστορίες επιδραστικών επιχειρηματιών. Επιπλέον, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με το Ίδρυμα Eva Longoria ως μέρος του προγράμματος «Empowering Latinas» και τα Brilliant Basics, τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών για τα μέλη της, με στόχο να προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες τους.

Η εμβληματική εταιρεία στο χώρο των ακινήτων συνεχίζει να θέτει το χρυσό πρότυπο στην παγκόσμια αγορά. Σήμερα, είμαστε σχεδόν 150.000 σύμβουλοι ακινήτων σε 14.000 γραφεία που εξυπηρετούν 3,8 δισεκατομμύρια ανθρώπους.